BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
Menjana PENDAPATAN TETAP dgn modal rm10 shj.Bisnes sms masa kini yg di niagakan secara networking.Daftar malalui sms bila-bila masa & di mana shj. rm10 KEUNTUNGAN 50% sehingga 5 LEVEL di bayar terus keakuan bank anda.SETIAP MINGGU.

Maklumat dan komisen akan hantar dr semasa ke samasa.Peserta akan dapat formula RAHSIA WANG segera/flyer dan ruang IKLAN INTERNET selama 3888 hari.Untuk daftar taip myten-7168 dan sms kepada 014-6088404 Tunggu mesej dari admin.Pertanyaan sila tel 09-8444044

Konsert Double Trouble Search/Wing Bukit Kiara Equestrian Country Resort KL (1 MEI 2010)

Dalam Kenangan

May 15, 2009

Bohsia.. Jangan Pilih Jalan Hitam...

nih ah filem bohsia... jangan pilih jalan hitam.. aku teringin nak tengok cite nih... sampai sekarang aku tak tengok2.. aduyai.. haha... lagu die, aku n sarah minat... kan sarah kan..hakhak.... aku n sarah aritu siap carik2 lagik ape name tajuk lagu OST die nih.. hahaha... hai cik adik,marilah ke mari.. abang nak bawak kau jalan2 makan angin... hakhak.... pergi ke mane bang? cik adik ikut.. wkakakakka...lawak jek bunyik.. hehee....
(artikel nie aku copy kat blog seorg anak muda)

comment chot: adehh tajuk citer pon dah naik gerun..apa nak jadi ngan anak muda skrg.
Dulu rempit...skrg tgk lah gejala rempit MAKIN MENJADI-JADI
nie citer Bohsia pulak nak jadi apa malaysia yg ku cintai nie
Paling teruk citer anak halal pelok sana pelok sini...malaysia boleh

1 comments:

Chot Flextronics said...

nasib baik aku x tgk gambar nie