BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
Menjana PENDAPATAN TETAP dgn modal rm10 shj.Bisnes sms masa kini yg di niagakan secara networking.Daftar malalui sms bila-bila masa & di mana shj. rm10 KEUNTUNGAN 50% sehingga 5 LEVEL di bayar terus keakuan bank anda.SETIAP MINGGU.

Maklumat dan komisen akan hantar dr semasa ke samasa.Peserta akan dapat formula RAHSIA WANG segera/flyer dan ruang IKLAN INTERNET selama 3888 hari.Untuk daftar taip myten-7168 dan sms kepada 014-6088404 Tunggu mesej dari admin.Pertanyaan sila tel 09-8444044

Konsert Double Trouble Search/Wing Bukit Kiara Equestrian Country Resort KL (1 MEI 2010)

Dalam Kenangan

May 15, 2009

budak2 flextronics

1 - nama mamat nie aku panggil zul jer..dia orang kuat pas dun changkat jering
dgr citer ari tu polis nak bantai kepala dia sebab wat kecoh kat traffic light hehehe
ngah escot peti undi...mcm mat rempet ari tu jadinya

2 - nama mamat nie nazero..dok umah sewa ngan aku..possing baik bang hehehe ambil gambar yea bang..p mana tu bang hehe mcm baru layan jer...beg besar tu bang..beli jersi bola ker hehe
mentang2 p padang becaq membeli belah sakan wakakka

3 - mamat nie nama dia fendi..dulu dia keja sekali ngan aku..dia budak test..dia baru kawen jer..
la nie dia keja kat kl (seri hartamas) jgn keja jual ayam udah ler hehe lawak jer

4 - angahnya nie nama dia si alan..keje doctor haiwan nanti jgn sawan dah ler yea

5 -korang jgn silap ini org bukan melayu..dia nie cina bukit hehe..seorg arkited wat jamban hehe

6 - mamat nie nama dia aku pon x taw..aku panggil dia mat jun jer sebab dia jual makjun kacip fatimah hehe

7 - si mamat boroi nie nie nama dia basri panggil ajer bas..keje kuat tgk arrr sampai bersila wat keje...org dia semangat..dia nie x reti nk ulat asyik kje jer..jgn lupa penanti nanti kita lepak kat markas induk tanah liat

8 - mamat pemalu nie nama dia hasril..peminat bola negeri kedah dah mundur hehehe

9 - ah soon nama dia...cina pekan yg x reti kluar rumah..

10 - ha arr nie dia org kata kulit naga urat dawai...nama dia aduhhhh aku lupa la jgn marah yea

11 - mamat nie gila sikit..otak mereng nama dia suhaili aku panggil bulat ajer..supervisor cleaner

12 - mamat kecik nie nama dia nadzali....fuh seorg yg bersopan santun hormat org tua2..wakakaka

13 - mamat nie nama dia tat org kampong..dok kat baling pendalaman

14 - mamat yg berbadan tegap nie keje dia polis ada pistool

15 - mastermind dlm group depa nie..seorg yg mancho..berjanggut nipis nama dia etocang

16 - si gemok nie nama dia apit org chen peng kongsi gelap..keje dia ayat pompuan jer

17.. mamat nie nanti aku ulas..dia nie jenis mcm mana nanti aku bongkar ok
adehh aku dh lewat nie nak bagi makan ayam sabung jap..

1 comments:

Chot Flextronics said...

picture no 17 nie aku rasa dia kaki korek-korek cium