BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
Menjana PENDAPATAN TETAP dgn modal rm10 shj.Bisnes sms masa kini yg di niagakan secara networking.Daftar malalui sms bila-bila masa & di mana shj. rm10 KEUNTUNGAN 50% sehingga 5 LEVEL di bayar terus keakuan bank anda.SETIAP MINGGU.

Maklumat dan komisen akan hantar dr semasa ke samasa.Peserta akan dapat formula RAHSIA WANG segera/flyer dan ruang IKLAN INTERNET selama 3888 hari.Untuk daftar taip myten-7168 dan sms kepada 014-6088404 Tunggu mesej dari admin.Pertanyaan sila tel 09-8444044

Konsert Double Trouble Search/Wing Bukit Kiara Equestrian Country Resort KL (1 MEI 2010)

Dalam Kenangan

May 8, 2009

Tok Ketua Pakatan Rakyat dari Parit Buntar pun ada


Aku ingatkan takdak la orang Parit Buntar yang cukup tinggi semangat, sanggup pi turun Ipoh. Jenuh la tengok gambar satu-satu kut-kut ada kelibat orang Parit Buntar yang aku kenai dalam ramai-ramai tu. Bukan maksudnya takdak tapi aku tak nampak pun gambarnya.

Yang aku tau YB dari Parit Buntar memang ada kat sana pasai dia pun sama kena tangkap. Kena angkut sekali dengan Salahuddin Ayub. Takkan Ust Khalil kut, dia dah tentu-tentu ada kat sana pasai Dewan Undangan Negeri tu memang kat Ipoh. Tapi aku dok fikir kalau Dr. Mujahid ada kat sana takkan dia pi sorang-sorang kut. Tapi dia ni bukan boleh kira, sangat.

Lepas puas belek rata gambar dari blog ke blog akhirnya jumpa jugak gambar orang Parit Buntar. Lebih bangga dalam gambar tu ada dua Ketua Kampung Pakatan Rakyat. Macam gambar kat sebelah tu, depa dua orang berdiri teguh di belakang wakil rakyat Parlimen Parit Buntar. Sorang Ketua Kampung Pasir Gedabu mukim Tanjung Piandang dan sorang lagi Ketua Kampung Sungai Kota mukim Bagan Tiang.


Gambar depa tu dengan gambar kat bawah ni aku cilok dari fotopages minaq-jinggo

Apa-apa pun, layan...


Laa... rupa-rupanya Husam pun ada sama dekat-dekat situ...

0 comments: